Krystyna Sienkiewicz 14.05.2010r Klimakterium Oświęcim ...zgadnij, z kim leżę?

Dekadę temu, spektakl Klimakterium bił rekordy popularności. Bilety sprzedawały się w kilka minut i wcale nie było łatwo je zdobyć. Cóż się dziwić? Obsada z najwyższej półki aktorskiej, a sztuka przezabawna. W Oświęcimiu wystąpiły: Krystyna Sienkiewicz, Grażyna Zielińska (obecnie najbardziej znana z roli zielarki babki w serialu Ranczo), Elżbieta Jarosik, Elżbieta Okupska. Trudno mi uwierzyć, że było to 10 lat temu. Jak dziś pamiętam wybuchy śmiechu na sali. Brawa w trakcie i owacje na stojąco po przedstawieniu. Zobaczyć Krystynę Sienkiewicz na żywo - bezcenne! Słyszeć jej głos, och! a pod koniec zrobiła szpagat! Niesamowita kobieta. Na deski teatru wróciła po dłuższej przerwie, ku radości fanów. Jej pojawienie się wzbudzało ogólną euforię, co widać na filmie.
 
A po spektaklu, kiedy emocje opadły wszystkie Panie znalazły czas na rozdawanie autografów i robienie zdjęć z fanami. To była jedna z tych chwil, kiedy można porozmawiać, powiedzieć co się czuje i myśli i jak bardzo jest się szczęśliwym móc być Tu i Teraz w tak niezwykłym towarzystwie. 
 
Będąc szczęśliwą posiadaczką książki Pani Krystyny Sienkiewicz "...zgadnij, z kim leżę?" miałam niepowtarzalną możliwość opatrzenia jej autografem artystki. Zupełnie z zaskoczenia wzięły mnie wszystkie aktorki, które z równą ochotą się do niej dopisały. Mój egzemplarz jest tym jednym jedynym. Książka pełna anegdot, zabawnych historii i prywatnych zdjęć. Kiedy ją czytam, a lubię do niej zaglądać, żeby przeczytać chociaż fragmenty, w mojej głowie słyszę ten niezwykły  niepowtarzalny głos Pani Krystyny. Ciężko mi uwierzyć, że 12go lutego minie trzy lata kiedy opuściła nas i przeniosła zabawiać innych w innym wymiarze. Z drugiej strony los sprawił, że mogłam ją spotkać, zobaczyć fenomenalną grę, porozmawiać, zapisać w pamięci.

Krystyna Sienkiewicz ur.14.02.1935r - zm.12.02.2017r została pochowana na Cmentarzu Wojskowym w Warszawie na Powązkach.



Komentarze