Małgorzata Foremniak 30.04.2019r Kino na Granicy Cieszyn

Kto nie kocha Małgorzaty Foremniak? Przez wiele lat głównie kojarzyła się widzom z dr. Zosią, którą zagrała w serialu "Na dobre i na złe". Jako żona Artura Żmijewskiego (Kuba) występowała od 1999 aż do 2012.
Od 12 lat (2008r.) jest jurorką w telewizyjnym show "Mam talent" emitowanym na TVN, gdzie dzielnie znosi popisy uczestników programu.
Jakież było moje zaskoczenie i radość, gdy spotkałam ją w Cieszynie na festiwalu filmowym Kino na Granicy w Teatrze im. A. Mickiewicza! Ciepła, otwarta, radosna, pełna energii z przyjemnością rozmawiała z fanami. Cierpliwie odpowiadała na ich pytania. Miała czas dla wszystkich. Cieszyn ma to do siebie, ten klimat, że z aktorami, reżyserami, twórcami filmów - nawet tymi z pierwszych stron gazet - można swobodnie rozmawiać. Nie dzielą nas żadne bramki, ścianki, dywany i inne takie. Wszystko dzieje się spontanicznie. Tak samo spontaniczne jest moje zdjęcie z Panią Małgorzatą, która stała obok mnie czekając w kolejce do obejrzenia kolejnego filmu na festiwalu. Jestem pod ogromnym wrażeniem i do tej pory fascynuje mnie scena z filmu "Zmruż oczy" z 2003r. Andrzeja Jakimowskiego, w której sukienka matki Małej (oczywiście granej przez Foremniak)  płonie! Serdecznie polecam każdemu, kto jeszcze nie miał okazji go obejrzeć.
 
Szaloną Małgorzatę Foremniak oglądamy w komedii "Och, Karol 2" z 2011r., gdzie zagrała Wandę - jedną z partnerek tytułowego Karola granego przez Piotra Adamczyka. Na koniec wrzucam Wam link do piosenki Andrzeja Piaska Piasecznego z 2005r. "Jednym tchem".



Komentarze