Wojciech Chmielarz 26.10.2019r Kraków Żmijowisko

Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie trzeba sobie dobrze zaplanować, w innym razie trudno będzie cokolwiek zdziałać w tłumie wystawców, pisarzy i fanów książek. Bardzo zależało mi na spotkaniu z Wojciechem Chmielarzem. Od wydania książki "Żmijowisko" w maju 2018 roku stale słyszałam o niej wyłącznie pozytywne opinie. Dodatkowo Canal+ zdecydował się nagrać serial na jej podstawie. Recenzje kusiły ze wszystkich stron.
Kupiłam książkę, a autor opatrzył ją dedykacją i jak widać oryginalnym rysunkiem z autografem. Oczywiście pamiątkowe zdjęcie musi być, zwłaszcza z tak sympatycznym pisarzem. Zauważyłam, po wielu spotkaniach z pisarzami kryminałów i thrillerów, że są oni wyjątkowo ciepli, otwarci i sympatyczni. Wracając do książki. Historia podszyta dramatem rodziców, których córka znika w czasie wakacyjnego wyjazdu z przyjaciółmi do Żmijowiska. Skrywane uczucia, zazdrość i ból z nimi związany gmatwa w głowach i zakrzywia fakty. Drogi do odkrycia prawdy jedna po drugiej pojawiają się tylko po to żeby zaprowadzić do ślepej uliczki. W napięciu czekamy z każdą przeczytaną stroną na odkrycie prawdy. Nie będę wyjątkowa. Polecam!
Oglądałam już serial. Paweł Domagała ---- rewelacja, uniósł rolę! To, chyba jego najlepiej zagrana postać. Jestem pozytywnie zaskoczona. Świetnie zrobił swoje Cezary Pazura. No, ale aktor tej klasy potrafi wszystko. Żeby nie było tak słodko, panie w filmie... mmm, nie. Nawet, jeśli oglądaliście serial to koniecznie sięgnijcie po książkę!



Komentarze