Kamil Sipowicz spotkanie w Cieszynie 01.05.2019r - wspomnienie Kory

"(...) Ciągle mi się wydaje, że ten KTOŚ, kto mi mówi, że mnie KOCHA, to zmyśla. (...)"
- zacznę od zacytowania słów Kory z filmu "Pięć bajek o miłości" z 1996roku, którego reżyserem jest Mariusz Grzegorzek. Film został przypomniany na 21 Festiwalu Filmowym Kino na Granicy w Cieszynie. Spotkanie poświęcone Korze odbyło się pod hasłem "Po prostu bądź". Oczywiście obecny był Kamil Sipowicz. Zobaczcie film:


 
W trakcie festiwalu w Cieszynie dzieje się mnóstwo wspaniałych imprez. Lecą filmy jeden za drugim od przedpremierowych przez premiery po kultowe, i to w kilku miejscach naraz. Odbywają się spotkania z twórcami, prowadzone są dyskusje na ważne tematy, każdy ma możliwość wyrażenia własnej opinii. Wspaniałe jest, że nie istnieje coś takiego jak "czerwony dywan". Tu nie ma muru pomiędzy twórcami a odbiorcami twórczości. I tak razem spacerujemy, siedzimy w kawiarni, rozmawiamy, stoimy w kolejce przed seansem. Spotkania przypadkowe owocują wymianą zdań i na moje szczęście wspólnymi zdjęciami. 

Komentarze